Search This Blog

My Self My Own Product

Thursday 16 February 2012

diari hari ini

dulu ni lah tempat aku luahkan ape yang aku rasa waktu aku sunyi dan xtau nk bt ape serta tak sibuk sgt dgn ape2. tak lama lepas tu aku tinggalkan sekejap tmpat ni kerana perlu utk melakukan tugas hakiki dan 'tanggungjawab'. mungkin hari ini aku rasa mcm tergerak nk tulis kt tmpt ni lagi. ntah la aku heran dgn diri aku ni. hihihihi aku terasa mcm seronok untuk kembali ke tmpt ni untuk ape2 je yang aku rase nak tulis dalam tmpt ni.

kadang2 kita akan rasa sesuatu yg xdpt kita luahkan dlm bentuk ayat.tp kita pasti akan luahkan dlm bentuk emosi, gerakan badan, mimik muka, dan yang sewaktu dengannya. bagi aku ape pun cara yang kita guna xsemestinya bole memuaskan hati setiap org. klu ade yg memahami, itu la seseorang yg bole dianggap sebagai teman yg baik dan mengambil berat.

Bercakap psal teman ni,, adakah teman itu bole memahami dirinya dan diri org lain dengan baik? terpulang la pada diri masing2 mcm mne nk menilainye....kita akan terasa bahagia bila kita dapat mengenali seseorang yg seperti ni. bg aku, aku rase lebih baik dan rasa lebih lega. dapat seseorng yg sudi berkongsi ape saje yg ade tak kisah la suka duka atau ape pun. yang penting sama2 dapat merasai yang baik dan dapat sama meluahkan bila keadaan hiba.

sekarang aku rasa lebih yakin nak teruskan hidup sebab ada yang menyokong dari belakang. selain keluarga, teman ini banyak memberi dorongan yg x prnh kurang. terima kasih.......harap ianya berkekalan dan xkan pernah ada masalah. moga sentiasa kekal begini hendaknya.

TEMAN YANG BAIK ADALAH TEMAN YANG SENTIASA ADA... SAMA ADA DI WAKTU SUSAH ATAUPUN SENANG.

thanks for everything 'teman'  thanks For U "'CAHAYA KETAKWAAN'" :)

No comments:

Post a Comment